Talousasioista vastaa rahastonhoitaja

Suomen Lagottoklubi ry:n tilinumero

ITELFIHH  FI55 4260 0010 3222 50

Rahastonhoitaja lähettää laskuja tapahtumista, vastaa kirjanpidosta ja lähettää muistutuslaskuja yhdessä jäsensihteerin kanssa.

Mikäli asiasi koskee jäsenmaksuja, ota yhteys jäsensihteeriin jasenlagotto@gmail.com. Mikäli asiasi koskee muita maksuja, kuten tapahtumien maksuja tai laskutusasioita, ota yhteys rahastonhoitajaan rahastonhoitaja@lagottoromagnolo.fi.

Rahastonhoitaja: Tarja Työläjärvi rahastonhoitaja@lagottoromagnolo.fi  puh. 044 346 2567

Laskutusosoite: Laskut ensisijaisesti sähköpostilla rahastonhoitaja@lagottoromagnolo.fi

postiosoite: Suomen Lagottoklubi ry, Tarja Työläjärvi, Arkkitehdinkatu 20 A 6, 33720 Tampere

Lagottoklubin lomakkeet

Kulukorvauslomake tässä. Kulukorvauslomakkeella haet "omia rahojasi takaisin", kun olet ostanut jotakin yhdistykselle. Esimerkiksi ostanut makkarat aluetoimikunnan kokoontumiseen. Liitä kuitti lomakkeeseen mukaan tai lähetä se terävänä, hyvälaatuisena kuvana tai skannattuna tiedostona rahastonhoitaja@lagottoromagnolo.fi

Matkalaskulomake tässä. Matkalaskulomakkeella haet matkustuksesta koituneita kuluja korvattavaksi esimerkiksi kun olet talkoillut kesäpäivillä tms. Yhdistys maksaa kilometrikorvausta oman auton käytöstä 0,30 €/km.

Huom! Hallitus hyväksyy laskut seuraavassa kokouksessaan. Katso hallituksen kokouspäivät Hallitus-sivulta.

Korvauksia talkoilusta maksetaan Suomen Lagottoklubi ry:n kulukorvausohjeen mukaan.

Matkustamisen osalta noudatetaan matkustusohjetta, joka löytyy tästä.