Jäseneksi

Liity henkilöjäseneksi tästä (voit samalla liittää perhejäseniä).

Henkilöjäsenellä on täydet jäsenedut ja saa kotiosoitteeseensa Lagotto-lehden. Perhejäsenellä on muutoin samat jäsenedut, mutta ei lehteä eikä äänioikeutta kokouksissa. Mikäli haluat liittää jo olemassa olevaan henkilöjäsenyyteen perhejäseniä, tee se sähköpostitse jasenlagotto@gmail.com.

Kasvattaja, liitä kasvatinomistajiasi pentuejäseniksi tästä

Kasvattajat voivat ilmoittaa pentuejäseniksi uusia Lagottokubin jäseniä. Pentuejäsenen voi ilmoittaa ja maksaa vain kasvattaja, jolloin uudet kasvatinomistajat pääsevät suoraan myös rotujärjestön palveluiden piiriin.

Suomen Lagottoklubin jäsenyys kannattaa

Jäsenenä saat Lagotto-lehden kotiisi neljä kertaa vuodessa, voit osallistua paikallisjaostosi järjestämään toimintaan ja koulutuksiin aina todella edulliseen hintaan, joskus jopa ilmaiseksi. Sinulla on oikeus osallistua klubin kesäpäiville sekä eri lajien harrasteleireille. Jäsenenä kuulut rodun rotujärjestöön eli olet osaltasi vaikuttamassa rodun tilanteeseen Suomessa. Jäsenenä tuet lagottojen harrastus- ja jalostustoimintaa.

Voit liittyä jäseneksi, vaikkei sinulla olisikaan omaa lagottoa.

Jäsenyys on kalenterivuosi ja voimassa vuosittaisen jäsenmaksun maksamalla. Vanhoille jäsenille jäsenmaksulaskut lähetetään tammi-helmikuussa.

HUOM! Jäsenyys ja jäsenedut ovat voimassa vasta, kun hallitus on hyväksynyt sinut jäseneksi ja olet maksanut jäsenmaksulaskun. Hallitus hyväksyy jäsenet kokouksissaan, hallituksen kokouspäivät näet Hallitus-sivulta.

Tämän lomakkeen täytettyäsi jäsensihteeri lähettää sinulle jäsenmaksulaskun. Ensimmäinen jäsenmaksulasku lähtee kirjepostilla, mikäli valitsit e-laskun. Postilla tulleen laskun tiedoissa on tunniste, jolla voit tilata omassa verkkopankissasi laskun e-laskuna ja tällöin saat sen jatkossa omaan verkkopankkiisi suoraan. Mikäli valitsit sähköpostilaskun, lähettää jäsensihteeri jäsenmaksulaskun sähköpostilla. Mikäli laskua ei kahden viikon sisällä kuulu tai on muuta kysyttävää, laita jäsensihteeri Nelli Sahramaalle viestiä jasenlagotto@gmail.com -osoitteeseen.