Aluetoiminta

Suomen Lagottoklubilla on aluetoimikuntia eri puolilla Suomea. Niiden tehtävänä on vastata oman alueensa toiminnasta. Jokaisella alueella on oma aluevastaavansa, joka joko yksin tai kokoamansa toimikunnan kanssa vastaa toiminnan järjestämisestä sekä pitää yhteyttä Suomen Lagottoklubin hallitukseen aluetoimintaan liittyvissä asioissa.

Alueellinen toiminta on hyvin vapaamuotoista ja sen sisällön voi jokainen aluetoimikunta määritellä paikallisten toiveiden ja tarpeiden mukaan. Tähän mennessä on järjestetty esimerkiksi yhteislenkkejä, koirakylpyläreissuja sekä eri harrastuslajien kursseja ja koulutuksia.

Aluetoimintaan osallistuminen on avointa kaikille Suomen Lagottoklubin jäsenille. Aluevastaavien yhteystiedot löydät tältä sivustolta sekä Lagotto-lehdestä. Useimmilla aluetoimikunnilla on lisäksi omat Facebook-sivut, joilta löytyy tiedotuksia tulevista tapahtumista.

Yhteyshenkilöt ja -tiedot

Suomen Lagottoklubin aluetoimikunnat järjestävät jäsenilleen yhteisiä tapaamisia eri puolilla Suomea. Ota siis yhteyttä oman alueesi yhteyshenkilöön ja liity mukaan Facebook-ryhmiin. Jokainen alue voi päivittää omat ajankohtaiset tapahtumansa kalenteriin sekä tämän sivun linkistä aukeavaan dokumenttiin.

Hallituksen yhteyshenkilö aluetoimikunnille on Frey Nybergh häneen saat yhteyden sähköpostitse aluetoimikunta@lagottoromagnolo.fi

HÄMEEENLINNAN SEUTU

Hämeenlinnan seudun lagotot

Anne Laaksonen

hameenlinnanlagotot@lagottoromagnolo.fi

Facebook: Hämeenlinnan seudun lagotot

ETELÄ-POHJANMAA

Etelä-Pohjanmaan Lagotot

Alueella ei ole vielä aluevastaavaa. Mikäli olet kiinnostunut järjestämään tällä alueella toimintaa, ota yhteyttä yhdistyksen hallitukseen saadaksesi lisätietoja aluevastaavan tehtävistä sekä toiminnan järjestämisestä.

HELSINGIN SEUTU

CityLagotot